Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat Coolnord de producten direct van de fabrikant of leverancier aan u leveren. De levering kan daarom iets langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen om uw bestelling succesvol te verwerken. De gemiddelde levertijd binnen Nederland is 4-6 werkdagen.

De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u na de oorspronkelijke levertijd nog 3 dagen gewacht en uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: klantenservice@coolnord.nl.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Als u bij Coolnord bestelt, ontvangt u altijd gratis verzending.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Coolnord biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest gebruikte betaalproviders in Nederland en België:

  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Paypal

Ik mis enkele producten, hoe is dat mogelijk?

Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in aparte pakketten verzonden. Om de kwaliteit van de producten te waarborgen, kunnen de door u bestelde producten van verschillende leveranciers afkomstig zijn. Als u meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, kan het zijn dat de producten niet op hetzelfde moment worden geleverd. De rest van de bestelling wordt meestal binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.

Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?

Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling tijdens de levering beschadigd raakt. Als klant kunt u hier natuurlijk niets aan doen. Neem in dat geval direct contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@coolnord.nl. Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen.

Stuur het artikel nog niet terug zonder ons de foto's te laten zien. Helaas kunnen we dan geen passende oplossing voor u vinden. Ons klantenserviceteam zal zo snel mogelijk uw bericht behandelen en samen met u naar de beste oplossing zoeken.

Wat gebeurt er als u het verkeerde product heeft gekocht, het niet past of u het artikel niet meer wilt?

Neem eerst contact op met onze klantenservice (klantenservice@coolnord.nl). We onderzoeken wat voor u de beste oplossing is. Als we geen succes hebben, betaalt u alleen de verzendkosten voor het retourneren van het artikel aan ons.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op via de volgende opties:

✉️ - klantenservice@coolnord.nl

Naam van het bedrijf: Coolnord