Verzending en levering
Verzending
We streven ernaar om het bestel- en leveringsproces voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken. Mocht u toch vragen of verdere problemen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe uw bestelling wordt verwerkt en geleverd.
Kosten voor de verzending
Wij dragen de verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis bij u thuisbezorgd. Er is ook geen minimum bestelbedrag vereist.
Verzending van uw bestelling
Heeft u het perfecte meubelstuk op onze website gevonden? Dan wilt u er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Bestellingsdeadline (Tijd):
17:00 uur (GMT+01:00) Midden-Europese Tijd (Amsterdam)
Hieronder vindt u de gemiddelde levertijden voor al onze meubelartikelen:
De levertijd bestaat uit twee perioden:
1) Verwerkingstijd (1-2 dagen):
Bestelbevestiging, aanpassing, kwaliteitscontrole, verpakking.
2) Levertijd:
De tijd van ons internationale verzendcentrum tot de leveringsbestemming:
- Nederland 4-6 werkdagen
om op de bestemming te worden afgeleverd.
* We accepteren geen internationale bestellingen. Alleen voor levering binnen Nederland.
Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, kunt u al na enkele dagen zien wanneer uw pakket aankomt. U ontvangt per e-mail uw persoonlijke trackingcode, waarmee u uw bestelling via onze trackingpartner kunt volgen. Hoe dit werkt, leest u op onze Track & Trace-pagina.
Om ervoor te zorgen dat uw bestelling vandaag nog wordt verzonden, kunt u ons altijd telefonisch contacteren. Ons serviceteam helpt u graag bij het maken van de juiste keuze.
Levering van uw bestelling
Wanneer uw bestelling wordt geleverd, kunt u genieten van uw aankoop! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wilt u ruilen of retourneren? Ga dan naar deze pagina.
Defect product?
Dat is erg vervelend! Helaas kan het gebeuren dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. In dit geval leveren we bij de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen we helaas geen terugbetaling verstrekken. Gaat het de tweede keer mis? Dan vergoeden wij het volledige aankoopbedrag.
Bestelproces
Het bestelproces bij Coolnord is heel eenvoudig. Eerst moet u naar de productpagina gaan en het gewenste product in uw winkelwagen plaatsen. Klik hiervoor op de knop "In winkelwagen".
Controleer of u de juiste varianten heeft geselecteerd. Als alles klopt, klikt u op "Doorgaan naar afrekenen". Op de informatiepagina moet u de juiste adresgegevens invoeren. Zorg ervoor dat alle informatie correct is. Als deze gegevens correct zijn ingevuld, kunt u op de knop "Doorgaan naar verzending" klikken.
Op de pagina "Verzending" kunt u de ingevoerde adresgegevens nogmaals controleren. Hier wordt ook aangegeven dat elke zending volledig gratis wordt verzonden. Als teken van waardering naar onze klanten dragen wij altijd de verzend- en leveringskosten. U kunt nu doorgaan door op "Doorgaan naar betaling" te klikken.
Bij de betalingsopties kunt u kiezen uit verschillende betaalmethoden. Bij Coolnord zijn alle betaalopties SSL-versleuteld, wat betekent dat u altijd kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.
- Visa
- Mastercard
- American Express
- iDeal
Nadat u de juiste betaalmethode heeft gekozen, klikt u op "Bestelling afronden", waarna u wordt doorgestuurd naar de gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de betreffende pagina om uw bestelling af te ronden. In het onwaarschijnlijke geval dat u problemen heeft met uw bestelling, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Pakket verloren?
Als een pakket verloren gaat of om logistieke redenen niet kan worden afgeleverd, sturen we altijd eerst een nieuw pakket voordat we overgaan tot terugbetaling en retour. Als de bestelling 60 dagen na verzending nog niet is ontvangen, kan de bestelling worden terugbetaald.
Voor alle andere vragen kunt u contact met ons opnemen.
✉️ - klantenservice@coolnord.nl
Naam van het bedrijf: Coolnord